הכנת תלושי שכר

המשרד נותן שירותים ומענה מקיף ללקוחות בתחומי ראיית חשבון , ייעוץ ותכנון מס , הקמת חברות, הנהלת חשבונות, חשבות שכרובתחומים נרחבים ושונים של הפעילות העסקית.

הכנת תלושי השכר, ליווי מקצועי לאורך כל החודש ולא רק ביום המשכורת!

משרדנו מעניק שירותי הנהלת חשבונות ושירותי חישוב שכר, הכוללים ייעוץ מקיף ומקצועי בדיני עבודה, הכנת תלושי שכר, דיווחים שוטפים ואף העברת השכר ישירות לחשבונות הבנק של העובדים.

בעבר עיקר העיסוק בתחום כלל הכנת תלושי שכר, שגם הם הושפעו בעיקר מגורמי וותק וסוג התפקיד בלבד. בשנים האחרונות גורמים משתנים ביניהם ביטוחי מנהלים, קרנות השתלמות, אחזקות רכב, טלפונים ניידים, ארוחות וכו', יחד עם חוזי העסקה אישיים הפכו את תהליך הכנת תלושי השכר למסובך יותר ויותר.

לעתים הן מעסיק והן העובד אינם מודעים לחוקים ועדכונים שונים בדיני העבודה. לדוגמה, חופש בחג פורים – עובד שאין לו זכות ליום בחירה מכוח הסכם קיבוצי או צו הרחבה, יהיה רשאי לקחת יום חופשה בפורים, על חשבון החופשה השנתית לה הוא זכאי, בהודעה מראש למעביד.

או ב- 8 במרץ חל יום האישה הבינלאומי, שמטרתו לציין את הישגי נשים בעולם בתחומים שונים ואת מאבקן של נשים לשוויון. ככלל, יום האישה הבינלאומי אינו נחשב כיום חג על פי החוק. עם זאת יצוין כי על פי סעיף 6(ב) לחוק חופשה שנתית, התשי"א-1951, רשאי עובד לקחת יום אחד מתוך ימי החופשה השנתית לה הוא זכאי באחד מהימים המנויים בתוספת, ובלבד שהודיע על כך למעסיקו 30 ימים מראש לפחות. בין הימים המנויים בסעיף 7 לתוספת מצוי גם יום האישה הבינלאומי.

משרדנו מציע שירותי חישוב שכר תוך התחייבות למתן המענה הטוב והמקצועי ביותר בכל הנוגע לתחום. אנו נעניק ללקוחותינו ייעוץ מקצועי בנושא דיני עבודה, בכלל זה דיני חופשה (ימי חופש, חופשה שנתית, חופשת לידה, דמי הבראה ועוד), שעות נוספות, פיטורין (שימוע, הודעה מוקדמת, פיצויים וכן הלאה) ודינים נוספים.

כל השירותים יעשו תוך הקפדה על תהליכי הזנת הנתונים של כל בית עסק או ארגון תוך ביקורת הדוקה, על מנת למנוע שגיאות העלולות להוביל לא רק לפגיעה בתנאי ההעסקה ובזכויותיהם הן של העובד והן של המעביד, אלא גם להשלכות מיסוי חריפות.

נשמח ללוות עסקים קטנים, חברות וארגונים שונים הן מבחינת חשבות שכר והן מבחינת ליווי מקצועי ואמין משלבי הקמת העסק ועד לניהול שוטף של הספרים, פתיחת תיקי הניכויים במס הכנסה וביטוח לאומי וכיוצא בזה.