פתיחת תיק עוסק

המשרד נותן שירותים ומענה מקיף ללקוחות בתחומי ראיית חשבון , ייעוץ ותכנון מס , הקמת חברות, הנהלת חשבונות, חשבות שכרובתחומים נרחבים ושונים של הפעילות העסקית.

כשאדם רוצה לצאת לדרך עצמאית הוא בוחן את הנדרש ממנו במסגרת הפעלת העסק עצמו:

  • מקום גיאוגרפי של העסק.
  • דרכי הפרסום שעליו ליישם.
  • התקשרות עם ספקים ונותני שירותים.
  • קליטת עובדים.
  • בחירת קהל לקוחות וכד'.

כמו כן עליו לבחון את הנדרש מהמוסדות הממשלתיים, מה נדרש אותו אדם לצורך פתיחת תיק עוסק (מורשה או פטור, לפי העניין) ולאחר פתיחת תיק העוסק, ישנה גם התנהלות מול רשויות המס: מס הכנסה, מס ערך מוסף וביטוח הלאומי.

ישנה עוד "דילמה" שעולה אצל אדם שרוצה לפתוח עסק: האם לנהל את עסקו במסגרת עוסק מורשה או עוסק פטור ואולי אף חברה בע"מ?

החלטה הסופית על התאמת המבנה המשפטי העסקי וכן ההחלטה על הדרך הרישום במע"מ, צריכה לקחת בחשבון שורה ארוכה של נושאים… משרדנו יוכל לעשות עבורכם סדר בדבר ולייעץ על פתיחת תיק עוסק מורשה ו/או עוסק פטור ו/או חברה בע"מ וכמובן ללוות אתכם לכל אורך התהליך והדרך העסקית שלכם בהמשך.

משרדנו מקושר בקשר בין מחשבי עם רשויות המס, לרבות מס ערך מוסף, מאפשר ללקוחותיו את פתיחת תיק עוסק, כך שעצמאי החדש לא יהיה חייב לגשת פיזית למשרדי רשויות המס כאמור. לאחר פתיחת התיק ישנם דיווחים שוטפים, דוחות שנתיים למוסדות ועדכונים למיניהם, כגון: עדכון בדבר שינויים בפרטי הלקוח, בירורים, ביטולי קנסות וכו'.

בכל שאלה ו/או העניין, אנחנו עומדים לרשותכם בכל עת.