שירותי הנהלת חשבונות

שירותי הנהלת החשבונות ניתנים לעסקים על פי הוראות ניהול ספרים של חברות, עצמאיים, שותפיות, עמותות וגופים שונים. במסגרת שירות זה, משרדנו נותן שירותי עריכת והכנת תלושי שכר לעובדי העסק.

שירות הנהלת חשבונות במשרד יכללו, לפי הצורך והמוסכם מראש:

  • ניהול ספרי העסק באופן ממוחשב:

         -רישום חשבוניות הכנסה והוצאה.

         -תנועות בנק.

         -תנועות משכורות

         -רישום תנועות חו"ז.

  • ביצוע התאמת כרטיסים ממוחשבת בספרי העסק, לרבות התאמות קופה, בנקים, לקוחות, ספקים וכרטיסי חו"ז.
  • הכנת תלושי שכר עבודה לעובד העסק, סיוע בהפקת דוחות שכר שנתיים, לרבות טופסי 106 לעובדי העסק ודוחות 126 ו – 856 (דווח נותני שירותים ותשלומים בעבור שכירות…)
  • דיווחים חודשיים או דו חודשיים, בהתאם לדרישות, לרשויות המס ומס ערך מוסך, ביטוח לאומי ומס הכנסה.
  • סיוע בהחזרי מס, מע"מ והחזרים בגין הבלו על רכישת הסולר.
  • מעקב שוטף על סכום המקדמות למס הכנסה ולמקדמות לביטוח לאומי.
  • יעוץ, לפי דרישת הלקוח הקשורים בנושאי: תזרים מזומנים, חסכון במס וכו'.

 

משרדנו בעל וותק רב שנים בנושא יעוץ מס והנהלת חשבונות עם דגש על מהירות, יעילות בעבודה ומתן יחס אישי ללקוח.

משרדנו ישמח לסייע לכם בקבלת שירות זה. ניתן ליצור קשר ללא התחייבות!